Compuease Live Training Support

Live Support

Thank you for accessing your 24/7 After Training Support portal.

Currently the 24/7 After Training Support is unavailable due to a security issue with the support provider. No clients were affected by the security issue.

For a short time, to attain After Training Support please reach out to admin@greatcanadiantraining.ca. You will have access to a new and improved portal coming soon. Sign up for our newsletter to be the first to receive updates on After Training Support and on other important The Great Canadian Training and Consulting Company/CompuEase developments.

If you have any additional questions or concerns about our terms and conditions for cancelling/rescheduling please email admin@greatcanadiantraining.ca for The Great Canadian Training & Consulting company and training@compuease.ca for CompuEase.

 

Merci d’avoir accédé à votre portail de soutien après la formation 24 heures sur 24, 7 jours sur 7.

Actuellement, le support après formation 24/7 n’est pas disponible en raison d’un problème de sécurité avec le fournisseur de support. Aucun client n’a été touché par le problème de sécurité. Pendant une courte période, pour obtenir du soutien après la formation, veuillez communiquer avec admin@greatcanadiantraining.ca   Vous aurez bientôt accès à un nouveau portail amélioré. Inscrivez-vous à notre infolettre pour être le premier à recevoir des mises à jour sur le soutien après la formation et sur d’autres développements importants de The Great Canadian Training and Consulting Company/CompuEase.

Si vous avez d’autres questions ou préoccupations au sujet de nos modalités d’annulation ou de report, veuillez envoyer un courriel à admin@greatcanadiantraining.ca pour The Great Canadian Training & Consulting company et à training@compuease.ca pour CompuEase.